DOA - YA ALLAH, LAKNATKANLAH TENTERA ISRAEL DI BUMI GAZA!!!


DOA KHAS UNTUK SAUDARA KITA YANG DIZALIMI SEKARANG DI BUMI GAZA, Tolong Sama-Sama Kita AAMIIN kan.



Ya Allah Ya Tuhanku, 
Segala Pujian Dan Kebesaran Hanyalah Milik-Mu. Kami memohon Dari Kebesaran-Mu dan Kebesaran-Mu. Engkau Buangkanlah Kekuatan Yg ada pada Tentera Tentera Israel Laknatullah (Semoga Laknat Allah Sentiasa Bersama Mereka) dan Engkau Gantikanlah Kekuatan Itu Pada Saudara-Saudara Islam, Mujahideen Islam Di Gaza Yang Kini Sedang Berjuang Utk Mempertahankan Agama-Mu, Agama Islam. Engkau Campakanlah Perasaan TAKUT Kepada Tentera Israel Laknatullah (Semoga Laknat Allah Sentiasa Bersama Mereka)

Ya Allah Ya Tuhanku,
Engkau Hantarkanlah Bantuan-Mu Kepada Saudara Islam Kami Di Palestin. Ya Allah, Engkau Berikanlah KEMENANGAN Kepada Mereka (Saudara Islam Kami Di Palestin), dan berikanlah KEKUATAN kepada Mereka. Ya Allah, Fokuskan Bidikan Senjata Mereka. Ya Allah, Pecah-Belahkanlah Kekuatan Musuh-Musuh Islam. 

Ya Allah Ya Tuhanku, 
Nasib Saudara Kami Di Gaza Hanyalah Terserah Pada Takdir-Mu, Ya Allah. Ya Allah, Kabulkanlah, Dengarkanlah, Perkenankanlah Doa hamba-Mu yang kerdil ini dan Doa Hamba-hamba-Mu yang Ikhlas Berjuang Di Jalan-Mu Ya Allah. 

AAMIN.


P/S: Sama-samalah kita semua sebagai umat Islam berdoa dan meng"aamin"kan doa ini. Semoga Allah membantu saudara-saudara kita yang sedang teraniaya di bumi Gaza sekarang ini. Insya-Allah. 

P/P/S: "SHARE" KEPADA SEMUA UMAT ISLAM JIKA ANDA AMBIL BERAT TENTANG SAUDARA-SAUDARA ANDA DI BUMI GAZA SEKARANG.

Sponsored $